جهان

آکسیوس: آمریکا می‌خواهد کمک‌های بشردوستانه را از راه هوایی و با چتر ارسال به غزه ارسال کند

(آوازه) :

مهر: یک نشریه آمریکایی گزارش داد که کاخ سفید درصدد اجرایی کردن طرحی برای جلوگیری از تبعات جنگ ویرانگر رژیم صهیونیستی و وخامت اوضاع انسانی و خطر گرسنگی هزاران آواره فلسطینی در غزه دارد.

نشریه آمریکایی آکسیوس به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که با تداوم جنگ در غزه و بحران فزاینده انسانی در این باریکه، کاخ سفید طرحی برای جلوگیری از تبعات وقوع فاجعه انسانی و گرسنگی هزاران آواره در غزه ارائه کرده است.

آکسیوس گزارش داد که با تهدید فزاینده خطر گرسنگی و قحطی که جان هزاران آواره فلسطینی در غزه را تهدید می‌کند، واشنگتن درصدد پرتاب بسته‌های غذایی و کمک‌های بشردوستانه به ساکنان غزه از طریق هواپیماها و بااستفاده از چتر بر فراز غزه است.

این گزارش می‌افزاید: در شرایطی که ارسال کمک‌های انسانی به نوار غزه از راه زمینی با کندی پیش می‌رود، کاخ سفید در نظر دارد برای تسریع در ارسال کمک‌های بشردوستانه و جلوگیری از وقوع فاجعه انسانی در غزه، کمک‌های انسانی را از طریق عملیات هوایی و با استفاده از چتر بر فراز ساکنان غزه به آوارگان ارسال کند.

پیش از این، اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت در نوار غزه در گزارشی اعلام کرد که تاکنون ۶ کودک درجریان گرسنگی و در ادامه وضعیت فاجعه بار انسانی و سو تغذیه در بیمارستان کمال عدوان در شمال غزه به شهادت رسیدند.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا