ورزش

ناراحتی کلوپ: دست از سر ستاره تیمم بردارید!

(آوازه) :

ورزش سه: نونیز در پنجره نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۲ با قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو از بنفیکا به لیورپول پیوست، اما از همان ابتدا انتقاد‌هایی از عملکرد او مطرح شد.  

بسیاری انتظار داشتند که این بازیکن به ستاره اول لیورپول تبدیل شود، اما این اتفاق رخ نداد و او در فصل اول و در تمامی رقابت‌ها تنها ۲۳ گل برای تیمش به ثمر رساند و این موضوع باعث شد که فشار‌ها روی او بیش از پیش افزایش پیدا کند.  

کلوپ در گفتگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت: «نقل و انتقالات در لیورپول متفاوت است. ما باید یک، دو یا سه بار به این موضوع فکر کنیم و سپس برای بار چهارم این کار را انجام دهیم. ما باید کاملا مطمئن باشیم که خریدی که انجام می‌دهیم جواب می‌دهد.

من فکر نمی‌کنم خرید بزرگی داشته باشیم که جواب نداده باشد. شاید بعضی از افراد بخواهند از داروین نونیز نام ببرند، اما او بازیکنی فوق العاده و استثنایی است و من از این که او را در این تیم داریم و هیچ باشگاه دیگری از حضور او بهره نمی‌برد خوشحال هستم.  

سال اول برای او بسیار دشوار بود، اما این بازیکن تا به حال گل‌های زیادی را برای ما به ثمر رسانده است. شاید تعداد گل‌های او با توجه به شانس‌های بسیاری که داشته کافی نبوده است، اما من کاملا از او راضی و خوشحال هستم.»


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا