ورزش

ادعای سمیعی رد شد؛ سپاهان و تراکتور در شبکه اجتماعی ایکس به استقلال تبریک نگفتند

(آوازه) :

فوتبالی: یکی از ادعاهای سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال در برنامه فوتبال برتر خیلی زود تکذیب شد.

امروز مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مهمان برنامه فوتبال برتر بودند. ابتدا رضا درویش در برنامه حاضر شد و رفت و سپس نوبت به فرشید سمیعی سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال رسید. 

سمیعی در ابتدای صحبت‌هایش نسبت به داوری بازی پرسپولیس و مس رفسنجان انتقاد کرد و مدعی شد که سوت اشتباه در این بازی تیم سرنوشت لیگ را عوض کرده و قهرمان لیگ را تغییر داده است. او در این بخش از حرف‌هایش مدعی شد که چند باشگاه لیگ برتری از جمله باشگاه‌های سپاهان و تراکتور در شبکه اجتماعی ایکس به استقلال قهرمانی لیگ را تبریک گفته‌اند و این تیم را قهرمان واقعی لیگ دانسته‌اند.

اما چیزی از این صحبت‌ها نگذشته بود که محمد حسین میثاقی اعلام کرد این دو باشگاه اعلام کردند که چنین پیامی را به باشگاه استقلال نداده‌اند و ادعای سمیعی در این باره صحت ندارد. میثاقی خطاب به سمیعی گفت: « توییت هایی که شما به صفحات آن باشگاه‌ها استناد کردید، صفحات فیک هستند!»

سمیعی ابتدا با قاطعیت تمام این ادعا را مطرح کرد و حتی گفت تعداد باشگاه‌هایی که به استقلال تبریک گفته‌اند بیشتر هم هست. اما در نهایت پذیرفت که ادعایش در مورد سپاهان و تراکتور اشتباه بوده است.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا